Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla

Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się o końcu kampanii Lidla z Pascalem i Okrasą. Przez 3 lata zdążyliśmy polubić i przyzwyczaić się do tego zabawnego duetu i wielu z nas gotowało wspólnie z Karolem i Pasacalem. Któż z nas nie zastanawiał się, kto zastąpi tych dwóch znamienitych kucharzy? Kilka tygodni temu opinię publiczną zelektryzowała wiadomość, że nową twarzą kampanii Lidla zostanie Dorota Wellman. Zabawne spoty reklamowe z Dorotą w roli głównej zdradzały, że gotowanie raczej nie jest jej najmocniejszą stroną. Pojawiło się zatem pytanie, jaka będzie jej rola w kampanii Lidla i z kim będzie ona gotowała?
fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla
Dziś zagadka rozwiązała się. Na swojej konferencji Lidl przedstawił formułę nowej kampanii reklamowej. Duet Wellman-Okrasa zapowiada się pysznie. Kampania będzie prowadzona w formie kulinarnego talk show, do którego Dorota i Karol będą zapraszali różnych gości. Spotkamy tam zarówno celebrytów m.in. Annę Muchę i Borysa Szyca, kulinarnych ekspertów, jaki i amatorów gotowania. Nie zabraknie także zagranicznych gości, którzy przybliżą nam swoją rodzimą kuchnię. W kuchni Lidla pojawią się m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda oraz Theofilos Vafidis. Nie zabraknie oczywiście gotowania na ekranie.
fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla
Moim zdaniem ta kampania ma szansę odnieść naprawdę spory sukces. Ja osobiście uwielbiam Dorotę Wellman i od lat cenię ją jako dziennikarkę za jej profesjonalizm i widoczną na każdym kroku ludziolubność. Dziś dodatkowo podbiła moje serce swoim szlachetnym gestem – 300 tysięcy złotych z pieniędzy zarobionych na współpracy z Lidlem obiecała przeznaczyć na Fundację TVN Nie Jesteś Sam i na hospicja. To się nazywa gest! A z tego co mi wiadomo, nie robi tego po raz pierwszy. Tym chętniej będę oglądać ją na kulinarnym podwórku.
W nowej kampanii nie zobaczymy za to Pascala, choć ja do końca liczyłam, że jednak w ostatniej chwili wyskoczy jak królik z kapelusza i nadal będzie wspierać akcję reklamową. Pod tym względem niestety się zawiodłam.
fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla
Myślę, że Dorota Wellman wraz z Karolem Okrasą stworzą naprawdę fajną parę, która przyciągnie wielu widzów. Ich talk show “Dorota, Karol i Goście” będzie miał premierę co piątek na www.kuchnialidla.pl a w soboty i niedziele będzie emitowany w telewizyjnej Jedynce. Zajawki, która nam pokazano zaostrzyły mój apetyt na tę kampanię, więc niecierpliwie jej oczekuję.
fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla
Na zlecenie Lidla przeprowadzono w sierpniu badanie o zwyczajach kulinarnych Polaków, a konkretnie o ich podejściu do gotowania. Okazuje się, że zdecydowana większość z nas gotuje w domu (95,2%) i że lubimy eksperymenty w kuchni.
fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania LidlaMnie, jako blogerki, szczególnie ucieszyła wiadomość o tym, że wielu Polaków kulinarnych inspiracji szuka w Internecie, w tym właśnie na blogach kulinarnych.
fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla
Na konferencji dowiedziałam się także, że kampania z Pascalem i Okrasą to autorski pomysł prosto z Polski. Ta formuła spodobała się tak bardzo, że podobne duety profesjonalnych kucharzy w reklamach Lidla można także zobaczyć także w innych krajach m.in. w Chorwacji, Czechach, a wszystkie filmiki reklamowe kręcone są w Polsce w halach pod Poznaniem. Ciekawa jestem czy nowy talk show także przekroczy naszą granicę.

fot.%2BLidl%2Bnowa%2Bkampania Dorota, Karol i Goście, czyli nowa kampania Lidla

(Visited 182 times, 1 visits today)


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *